loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 203 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 


سجاد از اصفهان

گاه گاهی به یادت غزلی میخوانم

تا نگویی كه دلم غافل از ان عهد و وفاست

خوب رویان همه گر با دله من خوب شوند

خوبه من ، با همه خوبان حساب تو جداست















آرام - سمنان
به نیوتون بگویید هر عملی عكس العملی نیست

وگرنه این همه عاشقانه های من

بی جواب نمی ماند





چه كلمه مظلومی است "قسمت"

تمام نامردی ها را بر عهده میگیرد




این چه رسمی است...

 پیراهنش را من برایش خریدم دیگری از تنش در اورد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 804
  • بازدید ماه : 804
  • بازدید سال : 53,105
  • بازدید کلی : 1,117,319
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست