loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 719 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/majid1991/Pictures/Majid%20kharatha-tofan.jpg

 

شعر آهنگ طوفان با صدای مجید خراطها


واسه بدی هاتم دلم تنگه

دلتنگ خون سردیت هنوز هستم
هرچی که می گفتی نمی شنیدم

رو تلخیات چشمام و می بستم
یادش بخیر هر بار تو می رفتی

من بر می گشتم طبق عادت هام
وقتی که خوب دنیام و می دیدم

حس می کردم هستی ولی تنهام
هرجا که حرفت می شه میخندم

تا حس کنم پشتم بهت قرصه
حتی سکوتم زجره وقتی که

یکی ازم حالت و می پرسه
گرچه دلم تنگه برات اما

از من نخواه پیش تو برگردم
وقتی شلوغ بود دورتو اونجا

این جا توی تنهایی سر کردم

هرجور تونستی من رو رنجوندی

اما ازت خواستم که برگردی
می گفتی دوست داری باشی اما

هرگز تلاشی هم نمی کردی
حالا که اون قلبت رو رنجونده

بوی محبت می ده باز حرفات
حالاکه با سختی پذیرفتم

پا رو دمم می ذاره این سنگات
لعنت به من که درد و دل هام و

با هرکی که می شناستت می گم
خیلی دلم تنگه برات اما

دیر اومدی من با یکی دیگم
وقتی که اون دستام و می گیره ….

حس می کنم دستت تو دستامه…..
اسمش رو گاهی اشتباه می گم ….

اسمت هنوزم روی لب هامه….
اینجا هوا هم بی تو داغونه….

چیزی شبیه حس همدردی…
تو سیل اشکام غوطه ور بودم…

با رفتنت طوفان به پا کردی….

 

دانلود مستقيم اهنگ

 

دانلود غير مستقيم اهنگ

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 360
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 892
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 53,193
  • بازدید کلی : 1,117,407
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست