loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 210 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

 

گروه دوم پیامك های شما عزیزان

 

(به بهترین اس ام اس در آخر مطلب رای دهید

تا آخر هفته بهترین اس ام اس اتخاب شود و جایزه به ان تعلق گیرد)




پیامك شماره 1:

زفراقت گر بمیرم ، گذری به خاك من كن

تو نگو كه خاك قبرش ، ارزش گذر ندارد

داود شهركرد


پیامك شكاره 2:

باران كه میبارد ، دلم برایت تنگ میشود

راه می افتم بدون چتر

من بغض میكنم ، آسمان گریه

نفس اصفهان


پیامك شماره3:

میگن قدیما:

محبت

معرفتا

رفاقت

عبادت

بین همه معنی داشت!

قدیمی میخوامت

دوستی از اصفهان


پیامك شماره 4 :

زمانه بی رفیقان سخت تلخ است

دل بی دوست گویی پر ز درد است

خوشا با دوست یك جا نشستن

كه دنیا بی رفیقان مثل قبر است

امین اصفهان



پیامك شماره 5:

كافر عشقم ولی از بت پرستان نیستم

من گلی مثل تو دارم محتاج گلستان نیستم

حسین - اصفهان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 871
  • بازدید ماه : 871
  • بازدید سال : 53,172
  • بازدید کلی : 1,117,386
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست