loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 1654 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود یك اهنگ خیلی قشنگ از مهدی احمدوند به نام یاد من

اینم متن اهنگ


یاد من

چرا ، دوباره یاد ما کردی / یادمه اون دمه آخر

حتی نگاهمم نکردی

دیدی به حرفم رسیدی! / که گفتم خودت میری،خودتم برمیگردی

مگه من به تو بد کردم ؟!/ مگه جاتو پر کردم؟!

دلیله این جدایی رو بگو تا شاید برگردم

فدای اون مرامت / که منو ساده رها کردی

بگو گناهم چی بود؟! / که دل و راتو(راهتو)سوا کردی

چرا! دوباره یاد ما کردی / یادمه اون دمه آخر

حتی نگاهمم نکردی

دیدی به حرفم رسیدی! / که گفتم خودت میری،خودتم برمیگردی

 


 

دانلود مستقیم (لینك1)


دانلود مستقیم (لینك2)


دانلود غیر مستقیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 813
  • بازدید سال : 53,114
  • بازدید کلی : 1,117,328
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست