loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 846 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید حامد پهلان به نام دلم میلرزه


Hamed Pahlan آهنگ جدید حامد پهلان به نام دلم میلرزه

 



وقتی تورو میبینم دلم میلرزه
دل تو واسه من دنیا می ارزه


دیگه مثه تو واسم پیدانمیشه
اخه تو رو میبوسمت واسه همیشه

عشقم فداتم عاشق خنده هاتم
عشقم میدونی من عاشق اون خنده هاتم

هرجاکه باشی من کنار تو میمونم
خوبم میخوامت قدرتورو میدونم

وقتی تورو میبینم دلم میلرزه

دل تو واسه من دنیا می ارزه

دیگه مثه تو واسم پیدانمیشه
اخه تو رو میبوسمت واسه همیشه

عشقم فداتم عاشق خنده هاتم
عشقم میدونی من عاشق اون خنده هاتم

هرجاکه باشی من کنار تو میمونم
خوبم میخوامت من قدرتورو میدونم


عشقم فداتم

عشقم فداتم

عشقم میدونی

عشقم میدونی


خوبم میخوامت من قدرتورو میدونم

دیگه مثه تو واسم پیدانمیشه
اخه تو رو میبوسمت واسه همیشه

عشقم فداتم عاشق خنده هاتم
عشقم میدونی من عاشق اون خنده هاتم

هرجاکه باشی من کنار تو میمونم
خوبم میخوامت قدرتورو میدونم


دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 743
  • بازدید سال : 53,044
  • بازدید کلی : 1,117,258
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست