loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 405 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (2)

 

 

http://s4.picofile.com/file/7848950107/Mehdi_Ahmadvand_Bego_Man_Kojam.jpg

 

 

 

دارم راه برگشتو گم می کنم

 

به بن بست رسیدم بگو من کجام

 

میخوم حس کنم باز نزدیکمی

 

بگو از کدوم جاده سمتت بیام

 

من این روزا حالو روزم بده

 

به هر کی که شد غیرتو رو زدم

 

فقطاز یه دنیا تو موندی برام

 

مبادا تو هم رو بگیری ازم

 

♫♫♫

 

♫♫♫

 

باید راهی سمت تو پیدا کنم

 

که این تنها راه نجات منه

 

میترسم یه روزی به سمتت بیام

 

که پلهای پشت سرم بشکنه

 

میدونم میتونم که پیدات کنم

 

میدونم دل من به این دل خوشه

 

من هر جای دنیا برم باز هم

 

یه حسی منو سمت تو میکشه

 

دارم راه برگشتو گم می کنم

 

به بن بست رسیدم بگو من کجام

 

میخوم حس کنم باز نزدیکمی

 

بگو از کدوم جاده سمتت بیام

 

من این روزا حالو روزم بده

 

به هر کی که شد غیرتو رو زدم

 

فقطاز یه دنیا تو موندی برام

 

مبادا تو هم رو بگیری ازم


دانلود مستقیم

 

دانلود غیر مستقیم

 


 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 805
  • بازدید ماه : 805
  • بازدید سال : 53,106
  • بازدید کلی : 1,117,320
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست