loading...
شعبده
سعیده حسینی بازدید : 259 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

 

باشی نباشی عشقمی

                        

اون که چشات مال اونه،کاش کمی لایقت باشـــــــه

من نمیگم تو اوج عشق ،کاش کمی عاشقت باشه

حالا که تو دوسش داری ،حالا که عاشقش شــــدی

کاشکی همیشگی باشه، تنهات نذاره بیخــــــــودی

من نمیخوام چیزی بگم ،که نظرت عوض بشـــــــــــه

من نمیخوام کاری کنم،دلت ازش دس بکشــــــــــــه

اما بدون که قد من ،هیچ کسی دوست نــــــــــــداره

اما بدون که قلب من ،دست از تو بر نمــــــــــــــیداره

طعنه نمیزنم به تو ،به دل نگیر این حرفــــــــــــــــا رو

اینا همش ارادته،باهرکی دوس داری بـــــــــــــــــــرو

غصه ی هیچ چیزو نخور،نباشه تو دلت غمـــــــــــی

عزیز مهربون برو،باشی نباشی عشقمــــــــــــــــی

اون که حالا تو رو داره،چیزی دیگه کم نــــــــــــــداره

دستای تو مال اونه،با داشتنت غم نـــــــــــــــــداره

کاش بدونه چشمای تو،دنیا رو جادو میـــــــــــــکنه

کاش بدونه نگاه تو،دسته دلو رو میکــــــــــــــــــــنه

هیچ وقتی آزارت نده،هیچ وقت تو رو نرنجـــــــــونه

قدر تورو خوب بدونه،عاشق چشمات بمونـــــــــــه

حالا میخوای بری برو ،من دیگه حرفی نــــــــــدارم

اما بدون هر جا باشی ،دست از تو برنمــــی دارم

 

شعر از شایا تجلی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 160
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 286
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 818
  • بازدید ماه : 818
  • بازدید سال : 53,119
  • بازدید کلی : 1,117,333
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست