loading...
شعبده
arezo بازدید : 559 چهارشنبه 16 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

رفت اون قلبم زخم وپاره شد این قلبم 

قاین قلبی که شکست شکست و رفت

قلبی که شکست

دوتا نیست تا قلب دگر داشت

این قلب رو تقدیم کنم امان از او نیست

نگهبان این نگهبان خوبی نیست پس امانی نیست

واسه قلب بی امان یار نیست چون از یار امان نیست

قلب من کجاست بی پناهست؟

1بار صدایش میکنم 2صدایش میکنم 3 صدایش میکنم

دیگر فایده نیست این قلب با من دیگر نیست

همه یارو یاور میخوان یارو یاور با قلب میخوان

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 283
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 815
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 53,116
  • بازدید کلی : 1,117,330
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست