loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 1869 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

 

اینم یه آهنگ احساسی دیگه از مجید خراطها لذتشا ببرید

http://s1.picofile.com/file/8227103468/Majid_Kharatha_bi_hamta.jpg

بی همتا

 

یه حسی دائما می گه از اول اشتباه کردم
از اینکه عمرمو با تو کنار توتباه کردم
تمام زندگیم بودی شب و روزم کس وکارم
حالا نیستی و شبهامو کنار گریه بیدارم
بدون هیشکی به غیر تو به قلب من نمیشینه
دیگه هرگز كسی ما رو کنار هم نمی بینه
صدای خنده های ما توی خونه نمی پیچه
خدایا سهم من از اون همه عشقم چرا هیچه
می گفتی بی من آرومی ولی باور نمی کردم
دیگه از زار دلتنگی پیشمون بر نمی گردم
دیگه از تو توی ذهنم یه بی همتا نمی سازم
واسه برگشتنت دیگه بهت من رو نمی ندازم
یه عمر از رو نمی رفتم نمی گفتم جدا می شی
امیدم بوده که روزی به عشقم مبتلا می شی
خودت می بینی که دارم تو اوج عاشقی می رم
ولی اینبار سراغت را از این و اون نمی گیرم
درسته قسمتم اینه ولی عشقت نمی میره
بدون هرگز کسی جاتو توی قلبم نمی گیره
خدا بدجور داغونم بیا با ما وفایی کن
خداوندا بیا امشب در حق من خدایی کن

 

 

 

دانلود غیر مستقیم

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 884
  • بازدید ماه : 884
  • بازدید سال : 53,185
  • بازدید کلی : 1,117,399
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست