loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 258 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/majid1991/Pictures/29307633980521322675.jpg

 

قلبی که بدون این که تو رو با نگاه انتخاب کنه واسه هر بار زدنش باید یاد تو رو تکرار کنه

نفسی که برای هر با کشیدنش باید اسم تو رو تکرار کنه

ذهنی که روزاش با فکر تو شب میشه و شباش صبح
اما.......اما.......

و خیلی از اما هایی که با بغض توی تاریکی خاموش میشن

و اونقدر حرف توشون خوابیده که حرفاهم جاشونو به نقطه ها میدن

تمام زندگیه منم پر شده ازین نقطه ها حرفایی که گفتنش هیچیو تغییر نمیده نگفتنشم میشه یه عمر حسرت

ولی ارزش داره یه عمر حسرت بخوری تا این که حرفات به اندازه یه سر سوزنم واسه کسی ارزش نداشته باشه 

ببین هنوز قلبم واسه تو میزنه اما تو که نمی شنوی شاید دوریه راه شایدم فکرت یه جای دیگه هست که توی گوشات پنبه کرده تا صدای قلب منو نشنوی

خیلی وقته به خدا گفتم معذرت می خوام خدا جون عاشق شدم اگه که عاشقی گناه همین الان مهر جهنمو بزن تو نامه اعمالم

دیگه حتی الانم خجالت می کشم به آسمون نگاه کنم

می خندم به خودم به این که فکر اینو هم نمی کردم اینجوری یعنی ندیده و کور کورکی عاشق بشم

شایدم آخر قصه من بشه بی تو بودنو توی عذاب جهنم سوختن

اما من این سوختنو دوس دارم

من این دوریو ندیدنتو دوس دارم

آخه عشق=غم

 

"دلنوشته اي توسط زينب"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 720
  • بازدید سال : 53,021
  • بازدید کلی : 1,117,235
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست