loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 593 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (0)

 

http://s4.picofile.com/file/7749526983/%DA%86%D9%87_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86_%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B2_%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7_%D8%B1%D9%81%D8%AA.jpg

 

شب تاریک است نور ماه دیگر کفاف نمی کند
درتاریکی جنگل گم شده ام
هر صدایی یک راهی را نشان می دهد
درختانم قصد ترساندنم را دارن
باران هم می خواهد من در تاریکی بمانم
چشمان جغدان بر بالای درخت در هر لحظه مرا دنبال می کنند
قلبم تند تند نفس می کشد گویی آن هم ترسیده
دستانم را جمع کردم و این طرف و آن طرف میدوم
برگان درختان زیر پاهایم له می شوند
از تنهایی فریادی می کشم مانند گرگان خسته
کلبه ای چوبی تنها پناهم شد
عنکبوتی بر روی بافت توری خود تنها یارم بود
سپیدی صبح سرزده بود و من هنوز (در خوابم).

 

***************

 

هیچ زمستان سردی نتوانست تن بی جان مرا بلرزاند
اما...
سردیه چشمانت تن بی جان مرا به لرزه در آورد
هیچ مرگی برایم سخت نخواهد بود
اما...
سکوتت برایم سخت ترین مرگ را به وجود آورد
هیچ غمی قدرت خیس کردن چشمان مرا ندارد
اما...
دوری از تو بزرگتری قدرت برای بارانی کردن چشمانم است
هیچ انعکاس نوری چشمانم را ضعیف نخواهد کرد
اما...
ازیاد بردن خاطراتت مرا نابینای دائم خواهد کرد

 

***************

 

بگزار دلی را که در باغچه دلت کاشته ام
از ریشه بیرون کشم
ببخش کمی درد دارد این دل کند
نگران نباش رد نبودنش مانند ذخم های دیگر خوب خواهد شد
این ذخمی که من به تو زدم خوب خواهد شد
چون بعد از من
دل تو خیلی راحت از باغچه تغییر خواهد کرد به باغ
حالا به فکر دل من نباش
خیلی زیبا تغییر کن
چون من همان خواهم ماند
فقط کمی خشک خواهم شد
خشک شدنم زیاد مهم نیست
مهم برایم این است که
تو هر لحظه تازه تر خواهی ماند
با دلهای جدیدی که خواهی کاشت در باغ دلت

 

***************

عشقت را درون قلبم زندانی می کنم
حکمی براش بریده ام
حکمش زندانی بودن تازمان زنده بودنم
برای آزادیت باید از روی قلبم بگذری
کدام یک را انتخاب خواهی کرد
آزاد بودنت همراه با مردن من
یا...
زندانی بودنت همراه با زنده بودن من

 

 

*دلنوشته اي از زينب*

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 351
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 883
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 53,184
  • بازدید کلی : 1,117,398
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست