loading...
شعبده
مجيد باقري بازدید : 337 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

 

دانلود یك اهنگ جدید از علی عبدالمالكی به نام اون شب

 

اینم متن آهنگ

 


 

اون شب

 

خدا کنه که بارون بباره بباره بباره

آخه تورو به یاد من میاره میاره میاره

به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت

چطور دلت اومد بری من که تورو میپرستیدمت 

خدا کنه که بارون بباره بباره بباره

آخه تورو به یاد من میاره میاره میاره

به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت

چطور دلت اومد بری من که تورو میپرستیدمت 

اون شب یه جور دیگه منو نگاه میکردی

یادمه اون شب با بغض منو صدا میکردی

اون شب برای آخرین بار دست منو گرفتی

گفتی خدانگهدار تنهام گذاشتی رفتی

خدا کنه که بارون بباره بباره بباره

آخه تورو به یاد من میاره میاره میاره

به یاد اون شبی که واسه آخرین بار دیدمت

چطور دلت اومد بری من که تورو میپرستیدمت



دانلود آهنگ


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 403
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 121
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 1,276
  • بازدید سال : 35,686
  • بازدید کلی : 1,099,900
  • کدهای اختصاصی
    خرید هاست
    هاست نامحدود یوگیگ
    خرید هاست